iris

All my friends are alcoholic, I'm probably the same

Kategori: Festival

Först och främst, rubriken är inte nödvändigtvis sann. Det är en del av den här låten av Sibille Attar (går tydligen inte exakt sådär men det är strunt samma). Sibille Attar är en av alla mängder av underbara artister jag har sett under helgen, för jag har varit på POPAGANDA! Woho. Popaganda är en fin festival där en får ta med sig sin systemkamera och ta ordentliga bilder så, logisk som jag är, tog jag istället med mig en liten analog kamera så bilderna får vänta nån vecka. Men vilken rolig helg det har varit! Fylld med musik, dans, öl och vänner precis som det ska vara.
Monki hade en superfin partybuss där det hände massa saker under helgen. Det bästa var att det fanns gnuggisar och glittriga lösögonfransar.Älskar gnuggisar! Som ni ser står det YES på ena handen och på andra står det NO, eller on beronde på hur jag vänder handen. Igår passade jag även på att ha på mig min nya 60-tals klänning (som jag började på här) för första gången eftersom att den blev klar i fredags.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: