iris

Grejer som hänt del 1

Kategori: Analogt

Nu är det nytt år! Men det har ju hänt så mycket saker under året som gått så här har ni lite gobitar från februari till september.
I slutet av februari fyllde fredrika år så jag och mirjam överraskade henne utanför porten med en flaska bubbel innan vi gick till en bar och fortsatte på temat bubbel.
En onsdag började med att popaganda hade tävling på malmen och slutade med en krogrunda med erica.
I början mars fyllde jag år och blev firad med lyxbrunch hos mirjam. Det fanns till och med roliga hattar!Vi har dansat på slaktis.
En måndag i september bowlade jag med dessa stjärnor.
Sen drack vi måndagsöl såklart. Det var axels sista dag i stan så vi gick till både f12 och tank men blev besvikna på dansgolven.En dag styrde ebba en aw och jag och max var först på plats.Och en annan dag hälsade jag på frida på hennes jobb.
Fortsättning följer
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: