iris

Jag var på månen igår

Kategori: Livet

Hej, jag lever. Något som däremot inte lever är min dator. Så medans jag orkar ta mig i kragen och köpa en ny så tänkte jag att vi kunde kolla på lite mobilbilder från den senaste tiden.
En torsdag när jag och Erica satt och fikade bestämde vi oss för att ta en tur ut till Moderna Museet pga det är topp två favoritmuseer i stockholm.
Dagen efter åkte jag och Evelina till Kraken som hade premiär och bästa Nicole Saboune spelade.
Häromveckan var det onsdag och vi drack öl på Marie Laveau.
Jag har sett ut såhär i min hisspegel som är min närmsta helkroppsspegel och så har jag satt upp en girlang jag började snickra ihop för flera år sedan.
I söndags fikade jag med dessa favoriter. Vi diskuterade allt från att jorden går åt helvete till Hampus nyfunna kärlek för fiskar.
Och i tisdags frågade Erica om jag ville komma över och äta risotto vilket jag såklart ville. Sen spelade vi ett roligt spel och lyssnade på nostalgimusik.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: