iris

Att hitta vilda blommor på söder

Kategori: Analogt

Jag har inget wifi i min lägenhet, så medans jag pallar lösa det och får visa alla bilder från way out west och augustiäventyr så kollar vi tillbaka på soliga dagar i juni. En vecka var det strålande solsken hela tiden så jag spenderade varje dag i olika parker med Erica.Den här dagen i nytorget tillsammans med Ebba, Johanna och Adrian.En helt annan dag satt jag, Fredrika och Adrian på mosebacke och drack en öl i eftermiddagssolen.Sen gjorde vi blombuketter av de få blommor vi lyckades hitta på söders gator innan vi mötte upp dessa darlings för att äta födelsedagsmiddag för Felix som fyllde år då och Hampus som fyllt år nån dag tidigare.Och ytterligare en helt annan dag drack jag öl med Erica och Johanna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: