iris

sing for life och en utflyttningsfest

Kategori: Fest

Vet ni vad som hände på lördagen för två veckor sen? Nej men vilken tur att jag ska berätta det nu!Jag åkte hem till Wilma och Adrian. Utanför hissen satt en fin lapp.Felix var där och vi drack bubbel och såg på Melodifestivalen.
Sen satte vi på Sing for life, dansade för grannar som inte såg och festen var ett faktum.
Det kom massa kompisar! Till exempel Vanessa som fick se roliga skämt på Adis mobil, och Mirjam som annars hänger i Uppsala.
Line och Siri hängde i soffan och Elina spenderade kvällen med att försöka lösa nån jobbig leksaksgrej, lite som en rubiks kub fast inte alls.
Julian var faktiskt först på plats (lätt när en bor tre trappor ner) och jag var glad för att Mirr var där.
Vi spelade kort.
Moa och Tara var också på plats!
I köket hängde Leo.
Vi körde dansstop!Jag gjorde en fiskbensfläta på Line som blev såhär drömmig och Elina var lika drömmig.
När folk inte spelade kort, åt soppa i köket, somnade i soffan eller blev blockade från Anna Books instagram dansade dem.Leos tröja sammanfattade hela kvällen.Helt plötsligt var klockan jättemycket och alla somnade i en hög. Dagen efter var det söndag och supersoligt. Vi diskade, drack kaffe och kollade på film innan vi gick ut i solen.Hejdå hornstull!
 

Kommentarer

  • freddiiii säger:

    wow saknar er så mkt men snart e det påsklov och då kommer jag hem!!!

    Svar: jaaaa! <3
    Iris

    2015-03-22 | 13:58:24

Kommentera inlägget här: