iris

rättbuss på cyklopen

Kategori: Fest

För prick en vecka sedan var jag ledig och det behövdes såklart firas med fest.Jag, Linnea, Felix och Torbjörn började kvällen hos mig med discolampor, introtävling och rödvin.
Sen promenerade vi sjungandes hela vägen till kransen.
På tunnelbanan pimpade vi oss med glitterstenar och vips så var vi i högdalen.
Rättbuss hade stödfest för sin underbara buss som har blivit rostig. Vi kom dit lagom till välkomsttalet.
Det fanns (såklart) ett glitterbord och en piñata!
Jag och Line hängde i snurrgungstolskupolerna, ytterst oklart vad en ska kalla dem.
Mitt emot satt de här och var gulliga.
Sen blev tb en sim och siri fick ett snett glitterhjärta.Sen dansade vi. Och dansade. Och dansade.
Och hade limbo såklart!
Helt plötsligt var klockan halv fyra, de stängde och vi åkte hem. Ledig lördag + cyklopen + rättbuss = bäst.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: