iris

Elinas inflyttningsfest

Kategori: Fest

I början av november var jag ute och festade, klockan elva dagen efter åkte jag och jobbade och sen var det dags för fest igen. Men inte vilken fest som helst, nej det var dags för Elinas inflyttningsfest!!!
I köket hade Felix byggt en superfin bar där han serverade klassiker som Ljummen jul och Fruity Felix.Wow vilken grej! tänkte Line.
Torbjörn och Siri hade gjort ett superfint musikquiz och vi lyssnade noggrant på reglerna.
Medan de rättade quizet hade vi andra danspaus.
Wilma, jag och André vann! Men vi var också det enda laget med tre personer.
Julian var badass och jag hängde vid baren.
Coola kompisar.En del hade till och med nota i baren.
Asså detta par!!
Sen var det allmän allsång.
Hundra procent drama bakom bardisken.
Jag, Torbjörn och Siri försökte posa. Det gick olika bra.
Martin och Ck kom vilket firades med mer dans.
Kolla drömmiga!Sen blev jag alldeles fruktansvärt full och dansade.Och nånstans där tog kvällen slut, med folk på golvet och en glad Erica. Relativt fantastisk inflyttningsfest.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: