iris

Tillbaka till solen, stranden, sara och ölen

Kategori: Analogt

För en månad sen tog jag mina sista pengar och satte mig på ett flyg till Brighton.Världens finaste Brighton med vimplar på gatorna och framförallt världens finaste Sara.Eftersom att klockan var typ tio när jag kom dit började vi dagen på Marwood Café och kolla vad fantastiskt!
Alla dagar var likadana och alla dagar var underbara. Vi drack Crabbies på stranden pga crabbies + stranden = ja och åt nachos och guacamole till middag.
På kvällen drack vi billig öl på The Font och skrev en lista över det vi skulle göra/inte göra under mitt besök. Vi lyckades med alla punkter utom fyra men ni får gissa vilka.Vi såg galna ut på Mesmerist.
På dagarna hängde vi i solen i parker. När klockan hade slagit 15 var det okej att dricka öl så det gjorde vi.
På torsdagskvällen drack vi drinkar för ett pund med Nicole som var intressant, dansade och fick klubbor av en svensk. Samt spelade fuck the dealer med Caroline och Ben.Fredagen spenderade vi med att aldrig gå upp för att så småningom äta lunch i en park. Det finns ju så himla många bra parker i Brighton! På kvällen köpte vi (av misstag) folköl och gick på fest.Sen blev vi taggade och gick på klubb och dansade och dansade och dansade.
Vi tog turistfoton med Fisher och Joe på väg till efterfest hos Jesus som var en av de roligaste (galnaste) människorna jag har träffat.Klockan 10 gick vi hem för att mata katten och där sätter vi nog punkt för den här gången. Vad som hände de andra dagarna får ni se en annan dag. Men åh va underbart det var att träffa Sara igen! Fan fantastisk stad det där alltså.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: