iris

What's the song called? La la la

Kategori: Analogt

Jag har ju glömt att visa andra hälften av mitt brightonbesök!
Dagarna spenderades som sagt med att vandra runt och kolla på folket, affärerna och graffitin.På lördagen åt vi Grubbs (så gott!) i en park, hälsade på nyfikna hundar och vilade i solen.
På kvällen dukade vi upp med cava och allt i det stora rummet innan vi drack WKD på stranden (stod ju på listan över saker att göra). Sen satte vi oss på en bar men fick panik över de 30åriga kvinnorna som dissade sin ena vän och flörtade med dj'n, så vi gick till Prince Albert där vi pratade med en hopplös man med vita solglasögen.
På söndagen gick vi till piren där tre killar dansade till La La La. En liten tjej ville vara med vilket alla älskade.Vi åt lunch i en park till tonerna av Brighton Big Band som hade en liten konsert.Sen fortsatte vi på musiktemat och gick till Green Door Store där det var en minifestival. Vi kollade på Morning Smoke som var fett bra innan det var dags för en eftermiddagsöl (som jag spillde ut) på Northern Lights.När det blev kväll träffade vi Caroline och drack öl på diverse olika ställen.På måndagen spöregnade det hela dagen så då gjorde vi det enda rätta och kollade på film i sängen. På kvällen hade det dock slutat regna så då gick vi ut med Caroline, träffade tråkiga tyskar och engelsmän med lockigt hår.
När vi vandrade runt på tisdagen började det helt plötsligt regna. Vi kom fram till att det var Brighton som sörjde över att jag skulle åka och gick och åt lunch istället.
Sen kom solen fram och då var det dags för mig att säga adjö för denna gång och åka hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: