iris

Min födelsedag

Kategori: Fest

För ett tag sen fyllde jag år. 20 år!! Helt galet, nu är jag ju typ vuxen och måste skaffa mig ett liv (fast nää det kan jag göra sen). För att fira detta anordnade jag fest med superkort varsel och glittertema. Jag spenderade kvällen överallt utan något som helst form av fokus men fina Emma beslagtog min kamera och tog mängder av bilder (okej, några är faktiskt mina men det är inte väsentligt).Av mina finaste fick jag en flaska tequila vilket innebar att alla var tvunga att motvilligt shotta.Jag fick en sombrero(!!) som jag hade på mig HELA kvällen och hängde med Emina som jag inte träffat på åratal.

Adrian hade sin underbara paljettfrack och folk spelade spel.
Hilda, Valentin och Martin.Evelina var egentligen sjuk men kom ändå (bästa!), Felix var suddig och Siri var snygg.
När klockan slog tolv pausade Felix musiken och så sjöng alla för mig. Det var typ det finaste jag nånsin varit med om. Sen dansade vi som galningar.
Asså dessa brudar!
Fredrika var där, Emma lös när hon dansade och Felix hade ett lösskägg som pannband, varför inte liksom. Den superfina lokalen heter för övrigt Melodybox och är ett soft kulturhus där fler folk borde hänga.Diana var party och Julian var koncentrerad, tror jag.
Sen åkte vi till Cyklopen där det var feministfest med glowsticks. Jag och bästa Diana dansade och kramades.
Efter mängder mer dans satte vi oss på bussen hem där Valle skrev grattismeddelanden på sätena. Det var en sån himla bra kväll och jag är så otroligt glad över alla som var med och förgyllde den.
Dagen efter, på min själva födelsedag, åkte jag, Felix och Adrian till Fredrikas fik och fikade.Det är något av det bästa en kan göra på en söndag, särskilt när det är fantastiskt vårväder och livet känns ultimat.
 

Kommentarer

  • hilda säger:

    <3

    2014-03-19 | 18:56:27
    Bloggadress: http://hildaaustin.blogg.se
  • Anonym säger:

    Åh önskar jag hade varit där!!!

    Svar: det gör jag också!! men vi kommer ha fler fester där så du får vara med alla andra gånger!
    Iris

    2014-03-20 | 08:10:39
    Bloggadress: http://warsaw.blo.gg

Kommentera inlägget här: