iris

Studenter och Strand

Kategori: Livet

För en vecka tog Johanna studenten. Hur galet är inte det??! Tiden går ju så hejdlöst snabbt och helt plötsligt har en gift sig och köpt villa typ.
Hur som helst så började jag min kväll med att gå vilse i sollentuna trots att det egentligen var världens lättaste väg. Så småningom kom vi hem till Johanna där vi fick massa god mat.När vi gick därifrån såg Vanessa en kundvagn och sprang.
Ville höll på att bli påkörd men Vanessa var glad ändå.
Jag lämnade Johanna på hennes slutskiva och mötte upp Julia som också tagit studenten.
Vi tog med oss bland annat Hampus och gick till Strand som har alldeles för dyr öl för att kunna vara så trevligt.
Fler kom och det blev kramkalas.
Jag och Sara tog en svängom på dansgolvet innan det var dags att gå. Vi hamnade på en efterfest där vi drack folköl med arkitekturstudenter.Sara langade en misärbild som var så bra så den visar jag någon annan gång och vi gick hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: