iris

OPEN AIR

Kategori: Analogt

I lördags var jag på ett underbart open air (eller skogsrave som mina föräldar säger) med lasershow och spöregn. Så därför tänkte jag att vi skulle kolla på ett helt annat i strålande solsken i mitten av juni.Kvällen började med att jag drack öl med världens bästa partypinglor.Vi hämtade upp dessa herrar och satte oss på tunnelbanan till Högdalen.
Vi vandrade upp till högdalstoppen och möttes av detta fantastiska.
Folk som sitter i gräset, dansar under ett partytält och dricker öl i solen kan aldrig bli fel.Det fanns en vandrande blombukett!!Efter ett tag hittade vi lite fint folk och satte oss ännu högre upp där solen sken och livet lekte.
Där satt vi och pratade och lyssnade på musik tills folk somnade. När vi gick ner för att köpa öl klockan åtta fick vi gratis melon och det var fortfarande folk som dansade. Klockan tio vaknade jag och Julia och insåg att det var dags att åka hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: