iris

En middag

Kategori: Foto

Mina veckor just nu går ut på att jobba ungefär fyra dagar, senaste tiden med NO på engelska vilket har varit superläskigt men roligt, dricka öl på fredagar och göra ingenting på lördagar. Och höstpromenader, utflykter och massa roliga saker. När jag för en gångs skull har haft klassiska "blogg-dagar" har jag självklart inte tagit med mig min kamera men så kan det gå när en har kul.För några veckor sen gjorde jag en paj och gick hem till Mirjam för där skulle vi ha middag med Adrian. Vi åt mat, drack cava, pratade och spelade dataspel jag inte förstod.
Sen åkte vi in till stan för att dricka öl med Wilma och hennes kompis.På vägen hem var vi självklart tvungna att stanna och leka lite och sen var den trevliga kvällen slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: