iris

Vad fan händer nu?

Kategori: Livet

Jag sitter ensam i ett tyst rum. Det är mulet ute och jag kan knappt höra fåglarna kvittra. Har sovit bort halva dagen två dagar i rad nu men eftersom jag har levt med konstant sömnbrist den senaste månaden så tycker jag att det är okej.
I fredags tog jag studenten vilket är helt jävla galet! Tänkte berätta lite mer om det en annan gång. Har fortfarande ont i halsen/är förkyld från flaket i fredags och imorgon är det dags igen, men vad gör det.Vem behöver kunna prata ordentligt när man kan lyssna på superhög musik och dansa?
Så frågan är vad som ska hända nu. Jag funtar på att spontanfärga håret rosa eller blått som de här snyggingarna.
Jag ska skaffa mig ett jobb också men det är ju väldigt svårt. Särskilt när en inte vet vad en vill jobba med. Så under tiden tänker jag bara njuta av sommaren, tjata på min kompis att följa med på festival, dansa, dricka öl nätterna långa och kolla på film.
Alla bilder kommer från typ Tumblr och We heart it och jag har självklart glömt bort de exakta källorna. Det är dåligt, man ska alltid ge cred till fotografen.
PEACE!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: