iris

Kör bara kör

Kategori: En hel dag

Jag tänkte göra ett typiskt blogginlägg och berätta om min ytterst (inte så) intressanta gårdag.Dagen började med att jag iförd mitt favorit-knallrosa läppstift åkte till Dieselverkstaden där vi plockade ner vår utställning.
Eftersom att klockan inte var så mycket när jag kom hem och för att jag är galet förkyld så bestämde jag mig för att kolla på film och dricka en kanna te.Chatroom hette filmen och den var helt okej bra, en måste ju gilla en film med Aaron Taylor-Johnson liksom. Medan jag kollade på filmen funderade jag även om jag skulle göra något halvgalet, vilket jag gjorde.Jag färgade nämligen håret blått! Det blev sådär och jag var tvungen att göra om det och allt blev lite stressat och kaos.För sen var jag tvungen att springa iväg för att möta upp denna babe.Vi skulle nämligen iväg på finaste Adrians studenmottagning. Det är så galet att alla tar studenten nu och att vi "kliver ut i vuxenvärlden".
Överallt fanns det syrener och ballonger och alltihop var väldigt mysigt.Felix höll ett jättefint tal och alla njöt/dog av den varma solen.Sen uppgraderade vi gänget och gick vidare till nästa fest.För även Mirjam hade tagit studenten och det behövdes självklart också firas.Vi åt god pannacotta, drack öl och babblade.
Efter några bilder med studenten herself så var det dags att gå vidare.Vi gick, såklart, till Charlies där vi fortsatte att dricka öl och babbla.Sen tänkte vi gå till baba men struntade i det och langade några poser på medis istället.Vi hamnade på McDonalds med dessa finisar där vi pratade brustna hjärtan och jag tappade rösten i mina försök att få alla att bli glada.Vi orkade inte vänta på tunnelbanan så vi åkte till Aspudden och gick därifrån med en gammal grundskolekompis som berättade om sitt liv och jag gick mest bara och skrattade.När jag kom hem var det superljust ute så jag satte mig på trappen och njöt av det faktum att jag hade överlevt hela kvällen utan en jacka. Sen tog jag några förvirrade bilder på mitt blåa(!) hår eftersom jag hade glömt bort att göra det tidigare. Och det var den kvällen! Idag är det sol och det ska firas, det faktum att det är Sveriges nationaldag kunde jag dock inte bry mig mindre om. Men heja heja!
 

Kommentarer

  • Nora säger:

    men så snyggt hår!!!

    Svar: åh tack noraaaaa!
    Iris

    2013-06-06 | 18:03:54
    Bloggadress: http://warsaw.blo.gg
  • Aggi säger:

    EY Ey de e najs ju!! Vem var grundskolekompisen????? HAAH PUSS

    Svar: Hahaha rasmus!!!!
    Iris

    2013-06-06 | 19:49:50

Kommentera inlägget här: