iris

Fem grillar hamburgare

Kategori: Foto

En solig helg för ett tag sedan satte jag mig på en buss och åkte till Mirjams landställe på Djurö.
Killarna chillade och jag försökte vara den grillmästare vi alla vet att jag är *host host*.Det tog ett tag innan jag förstod hur lång tid det faktiskt tar att grilla en hamburgare men tillslut blev allt färdigt och vi fick äta.
Sen gick vi ner till vad som kan ha varit den finaste solnedgången jag någonsin sett.
Att sitta och kolla ut över ett stilla vatten och en solnedgång må vara en klyscha men fan va underbart det är.
Helt plöstligt bestämde sig Felix för att han skulle ha en photoshoot vilket resulterade i att alla andra bilder på min kamera raderades och istället fylldes med bilder på Hampus och Adrian.
 
Jag förstod aldrig riktigt vad temat var men jag anser att det handlade om någon form av krigare som typ blev trollbunden av det magiska ljusklotet.
 
En kan aldrig riktigt veta med konst, det är det som är det fina.Dagen efter missade vi bussen hem med en minut det gjorde inget för det var sol och vi hade haft en bra helg.

Kommentarer

  • freddiiii säger:

    vill också vara meeed vi får göra en ny mirjams land-trip <3.

    Svar: jaaa lätt! hon har ju båt nu också så det kommer att bli fett <3
    Iris

    2013-07-09 | 14:53:21
    Bloggadress: http://freddi.devote.se/

Kommentera inlägget här: