iris

Dagar som går

Kategori: Foto

Den här veckan har varit så himla bra! Veckan började med ett firande av en familjevän som avslutades med en öl på pendeln. Jag har varit förvirrad på tågspår på väg till en mysig picknick på Gärdet, hängt på charlies, vandrat runt halva djurgården, fikat på Rosendal och kollat på dryga rika människor, sett Forest Families på Pet Sounds och tvingat folk att köpa deras ep, haft spännande promenader med trevligt folk, chillat på ett open air som hade strömavbrott men en soft trummis, lärt mig lite självförsvar och mest bara vandrat väldigt mycket. Allt har blivit fotograferat såklart men analogt så vi får se när dem bilderna blir färdiga.Igår var vi på finmiddag som vi har taggat för nonstop i typ en vecka. Felix och Emma har nämligen fått tillfällig vårdnad om ett hus så vi kände oss vuxna, klädde upp oss och åkte dit för att försöka grilla lite.Adrian gjorde falukorv i ugn fast på grill vilket alla tyckte var väldigt spännande men kanske inte så gott.Jag skulle ta en fin gruppbild, men då började grillen brinna så vi blev lite distraherade.Wilma  var supersöt.Och det var Fredrika  också.Vi grillade marshmallows och Adrian åt glass med en pinne för att Felix sa åt honom att göra det.Dagen till ära hade jag färgat håret persikofärgat vilket gjorde mig superglad.Mest av allt så skrattade vi och hade det allmänt härligt.
Sen spelade vi massa spel och skrattade tills kvällen tog slut och det var dags att vandra hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: