iris

Ett bröllop

Kategori: Foto

För ett år sedan var jag på bröllop. Det var en familjevän som gifte sig så jag, mamma, pappa och alla våra vänner åkte ut till deras landställe i sommarvärmen.
På vägen ner till bryggan där vigseln skulle ske fick vi hälsa på både nya och gamla bekantskaper.Jag är ju en sådan människa som föredrar att fota det som inte exakt alla andra fotar och tycker att det är roligt att ha med bilder där bruden nästan snubblar och inte bara när allt flyter på som det ska.Men det var en väldigt fin cermoni ute på bryggan fylld med skratt och lite tårar.
Det var så himla fint på bryggan i solen precis som de hade hoppats på.Såhär såg jag ut med Fredrikas fina hatt som jag aldrig ville lämna tillbaka.
Efter att vi hade druckit lite champagne och minglat med jordgubbar så fick alla sätta sig i folks bilar och så åkte vi till lokalen där vi skulle spendera resten av kvällen.Brudparet fick aldrig en ledig stund och behövde alltid vara redo för ett foto.
Ett spännande samtal med ett par härliga strumpor och en fin tatuering.
Efter återsamling med tillhörande prat och skratt så gick vi in och satte oss.
Efter lite bärande av stolar så var det dags för middag och fina tal.
Asså tanten bak till vänster på den övre bilden är så himla söt!När middagen började lida mot sitt slut så var brudparet inte de enda som kysstes när alla klingade i glasen.Sen blev det dans och drinkar och allt möjligt kul tills natten blev till dag typ och alla gick och la sig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: