iris

23 augusti

Kategori: Dans

Igår gick jag på tidernas mest onödiga föreläsning på arbetsförmedlingen sen gick jag hem och sov (nää det gjorde jag faktiskt inte). På eftermiddagen åkte jag till Slussen där jag mötte upp mina föräldrar. Vi satte oss på bussen och åkte till vitan där vi köpte thaimat och skulle kolla på dans. Hela augusti anordnar nämligen Parkteatern massa fina dansföreställningar där i Vitabergsparken.
Igår var det Kungliga Baletten och precis som vi förväntade oss så var det tåspets och tyll. Underbart!Sen ville de visa att de kan mer än klassiskt och visade därför ett modernt nummer som delvis var helt utan musik och när det väl var musik var det typ en tysk manskör...När allt var slut vandrade vi in mot medis där jag mötte upp den här bruden som drack söta drinkar ur syltburkar.Hampus och Julian var de enda som märkte att jag försökte ta foto på dem för alla pratade så mycket. Supertrevligt hade vi det och sen slog klockan tolv och då var det dags att åka hem. Nu ska jag göra mig iordning och sen ska vi gå över till våra grannar som ska ha fest, hoppas det blir kul.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: