iris

Vi skulle dra nånstans dit himlen alltid var blå

Kategori: Analogt

Vart har jag varit den senaste tiden? Ja det undrar jag med men shoutout till er som har tittat in här! Har ingen aning om vilka ni är eftersom ni inte kommenterar men jag tycker om er ändå.
Julen 2010 fick jag låna en hejdlöst fin analog Minolta av min morfar och i början av förra året bad han om att få tillbaka den. Så jag fotade en sista rulle film och lämnade tillbaka kameran. Sen lät jag rullen ligga och vänta. Vänta på en bättre ekonomi och att månader skulle gå. Och så för en månad sedan framkallade jag den! Det visade sig att den var svartvit och det inte alls var de bilderna jag trodde men så kan det gå. Här är iaf några av dem.Jag har inte lyckats lista ut exakt när bilderna är tagna men nån gång i slutet av februari var jag och Adrian i vanlig ordning och söndagsfikade.
Och nån gång i mitten av mars tror jag gick vi på teater innan vi mötte Amanda och Sara och drack öl. Amanda är ute och far i USA nu och Sara bor i Brighton.Dessa favoriter bor i Barcelona nu men i början av april gick vi runt och skrek om bananer sådär som en gör en vanlig torsdag.En månad senare fyllde Mirjam (som bor i Uppsala, vad är detta för tema med att mina kompisar inte bor här??!) år och vi började dagen med en fika på Bakverket.Och en solig sommardag åt jag, mamma och pappa vår traditionsenliga middag på Långbro Värdshus.

Kommentarer

  • Wilma säger:

    Jag läser!!! <3

    Svar: Bästa!!
    Iris

    2015-04-01 | 07:33:53

Kommentera inlägget här: